Branża turystyczna w e-commerce

Zmieniające się zachowania klientów w branży turystycznej każdą zrewidować kanały i narzędzia, z których korzysta w sprzedaży i komunikacji. Rozwój usług dla współczesnych podróżnych jest przede wszystkim związany z powszechną digitalizacją.


Kim jest współczesny turysta? Gdzie, jak często i na jak długo wyjeżdża na wakacje? Jakie są jego oczekiwania w zakresie rozwiązań omnichannel, personalizacji i angażowania się w doświadczenia podróżnicze?




Co znajdziesz w materiale?

Wielokanałowość

Osobiste relacje

Zaangażowanie klienta

Jak poprawić obsługę klienta?

Jak poprawić obsługę klienta

Dlaczego i jak angażować podróżnych?

Arvato - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

© Arvato Polska

Ta strona u?ywa ciasteczek (cookies), dzi?ki którym dzia?a lepiej.
Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności