E-learningi przydatne w procesie wdrażania i podnoszenia efektywności pracownika
Kompetencje to połączenie umiejętności praktycznych i wiedzy oraz cech osobowości. Ciągłe podnoszenie kompetencji pracownika powinno być ważne dla team leadera, bo jego rozwój będzie korzystny dla całej firmy. Poniżej znajdziesz kilka propozycji szkoleń dostępnych na platformie peoplenet, które pomogą ci kształtować kompetencje potrzebne każdemu pracownikowi. Szkolenia te pomogły mi zarządzać własną efektywnością oraz chętnie polecam je swoim pracownikom.
Getting Things Done: Efektywne zarządzanie czasem jest niezbędną umiejętnością. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak zrobić więcej
w najkrótszym czasie i uniknąć przeszkód oraz rozproszeń, które mogą utrudnić dobre zarządzanie czasem. Warto, aby przełożony w procesie nauki zarządzania czasem był mentorem dla pracownika i zwrócił uwagę na dostosowanie narzędzi do specyfiki pracy. Na przykładzie mojego zespołu, dla którego głównym narzędziem pracy jest skrzynka mailowa, ważne jest bycie na bieżąco, dlatego trudno zastosować wszystkie sugestie ze szkolenia. Każdy musi dostosować je do charakteru swojej pracy i specyfiki danego projektu.
Balancing Work and Life: równowaga między życiem prywatnym a zawodowym jest niezbędna dla zdrowia pracowników oraz ich efektywności w pracy. Niezwykle ważna jest możliwość tworzenia przestrzeni w swoim życiu dla rzeczy, które sprawiają nam przyjemność. Dlatego to szkolenie polecam każdemu pracownikowi, szczególnie osobom zaczynającym dopiero swoją drogę zawodową, aby zwiększyć świadomość jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa koncepcja work life balance. Chociaż wdrożenie wszystkich zasad jest trudne, warto znać dobre praktyki i starać się je stosować.
Elastyczna komunikacja: to szkolenie kluczowe dla każdego pracownika, szczegółowo opisała je Dorota poniżej. Zachęcam do przeczytania recenzji, a później zrealizowania tego szkolenia i polecania go swoim pracownikom.
Patryk Urzyński
Vodafone - Team Leader
Dorota Zambrowska
Starszy Specjalista ds. Raportowania i Analiz
Elastyczna komunikacja
- Jak przekazać innym trudne wiadomości, gdy emocje biorą górę w pracy?
- Jak chęć pomocy współpracownikowi przekuć w rzeczywistość, nie będąc przy tym postrzegany jako ktoś przemądrzały?
- Jak grzecznie powiedzieć koleżance z pracy, że musi poczekać na swoją kolej, bym mogła zająć się jej problemem?
Jeśli zadajesz sobie podobne pytania do moich lub masz wątpliwości, czy Twoje odpowiedzi są jasne i zrozumiałe dla innych, to mam dla Ciebie dobre rozwiązanie – kurs elastycznej komunikacji na platformie peoplenet.
Szkolenie oparte jest na koncepcji komunikacji profesora Friedemanna Schulza von Thuna. Prezentuje szereg przykładów oraz ćwiczeń dostosowanych do różnych obszarów życia zarodowego i relacji osobistych.
Moim zdaniem to idealne szkolenie zarówno dla podwładnych, jak i przełożonych. Pracownikowi pomoże w prowadzeniu rozmów z klientami oraz nauczy, jak można zasygnalizować przełożonemu własne potrzeby. Dla szefa będzie to wspomagające narzędzie, które pomoże przekazywać informacje dla pracowników w sposób zrozumiały, ale również z empatycznym podejściem.
Zainwestowałam kilkadziesiąt minut w szkolenie, a wskazówki w nim zawarte po wprowadzeniu w życie, procentują i to nie tylko w pracy.
Recenzownia