Omnichannel w obsłudze klienta

Aż 83 proc. konsumentów twierdzi, że ich oczekiwania względem obsługi klienta są wyższe niż kiedykolwiek. Konieczne są modyfikacje aktualnych działań, które podniosą satysfakcję klientów. Pobierz e-book „Omnichannel w obsłudze klienta”, jeśli chcesz się dowiedzieć, jak wielokanałowa komunikacja pomoże Ci podnieść poziom zadowolenia odbiorców Twojej marki, ich długotrwałej lojalizacji oraz wskaźników sprzedażowych.

Co znajdziesz w materiale?

Multi-channel czy omnichannel?

Najpopularniejsze kanały komunikacji

Jak szybko odpowiadać?

Czym są? Które rozwiązanie jest dla Ciebie?

Czy klienci wolą czat od e-maila?

Jak osiągnąć oczekiwany czas rozwiązania problemu?

https://download.arvato.pl/Arvato_CRM_e-book_Omnichannel_w_obsludze_klienta.pdf

Arvato - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

© Arvato Polska

Ta strona u?ywa ciasteczek (cookies), dzi?ki którym dzia?a lepiej.
Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności