Omnichannel w obsłudze klienta
Aż 83 proc. konsumentów twierdzi, że ich oczekiwania względem obsługi klienta są wyższe niż kiedykolwiek. Konieczne są modyfikacje aktualnych działań, które podniosą satysfakcję klientów. Pobierz e-book „Omnichannel w obsłudze klienta”, jeśli chcesz się dowiedzieć, jak wielokanałowa komunikacja pomoże Ci podnieść poziom zadowolenia odbiorców Twojej marki, ich długotrwałej lojalizacji oraz wskaźników sprzedażowych.
Co znajdziesz w materiale?
Multi-channel czy omnichannel?
Najpopularniejsze kanały komunikacji
Jak szybko odpowiadać?
Czym są? Które rozwiązanie jest dla Ciebie?
Czy klienci wolą czat od e-maila?
Jak osiągnąć oczekiwany czas rozwiązania problemu?
https://download.arvato.pl/Arvato_CRM_e-book_Omnichannel_w_obsludze_klienta.pdf